torstai 11. lokakuuta 2012

Flu

 Tällä viikolla on luettu William Blaken Songs of Innocenceä. Runoja, jotka pitää tulkita yhdessä Blaken tekemien kuvitusten kanssa. On ollut ihan mielenkiintoista, kun on samalla pitänyt perehtyä mitä eri eläimet (esim. sparrow & robin) symboloi kirjallisuudessa. 


 Takasiili alkaa olemaan jo vähän liian pitkä. Ami leikkasi sen vähän yli kuukausi sitten, joten se on kerennyt jo venyä muutaman sentin. Onneks meiltä löytyy täältä sheiveri sekä ihminen, joka osaa käyttää sitä. 


Hassu Englanti. Kampuksen pyöräparkki, jossa kiertää ilmeisesti pyöräpoliisit, sillä viime viikolla kun menin noutamaan pyörää, niin siihen oli kiinnitetty Police-tekstillä varustettu lappu. Olin varma, että oon mennyt rikkomaan jotain näiden tuntemattomia pyöräilysääntöjä ja saanut sakot, mutta kyseessä olikin lappu, joka ilmoitti, että oon sen pyörätarkastajan mielestä lukinnut pyöräni hyvin ja turvallisesti. Samainen lappu sisälti infoa siitä, kuinka pitää pyörä tallessa ja kunnossa. Kyseessä oli raksi ruutuun-lappunen, josta tyyppi oli raksinut mulle sen hyvin lukittu-vaihtoehdon. Tosi erikoista, että millainen kyttäyssysteemi täällä on tuonkin asian suhteen. Ei unohdeta katuja, joissa on valvontakameroita ties missä piiloissa..

Tänään olis mun viikon pisin koulupäivä. Yhdeksästä kuuteen. Mutta minä istun kotona yökkärissä ja juon teetä. Vaikea hengittää, kun nenä ja keuhkot on täynnä limaa. Kuumemittari odottaa käyttäjäänsä pöydällä ja mulla on tosi voimaton olo. Tein rajun päätöksen skipata kokonaisen päivän ja pysyä peiton alla. Yleensä meen lääkkeiden voimalla, mutta nyt on sen verran inhottavaa, että en ala tappamaan itseäni yhtään enempää. Meillä kiertää ilmeisesti joku virus täällä kämpässä, kun viimeiset kaksi päivää vuorotellut päänsäryt J:llä ja S:llä ja nyt on sitten miun vuoro. Yritän nukkua tän olon pois. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti